מאמרים
גיוס עובדים
זכויות עובדים
חיפוש עבודה
חשיבה חיובית
יומנו של מובטל
יזמות
כספים ופיננסים
מבחן גרפולוגי
מנהיגות
מקום עבודה
ניהול עובדים
עבודה בחו"ל
קורות חיים
קריירה
ראיונות עבודה
תורה פרנסה ויהדות
פרסום
   שרות לקוחות וטלמרקטינג - ראיון טלפוני
לחץ להגדלה
בראיון טלפוני נשאלתי מדוע אני חושבת שאני מתאימה לעבודה בשירות לקוחות ומכירה? איזה תשובה הייתי צריכה לתת להם בשביל לעבור את הראיון הזה?

מאת: תדהר צורי
פורסם: 01/01/01 00:00

דדף חדש 2

   שרות לקוחות וטלמרקטינג - ראיון טלפוני

 

    בראיון טלפוני נשאלתי מדוע אני חושבת שאני מתאימה לעבודה בשירות לקוחות ומכירה?

    איזה תשובה הייתי צריכה לתת להם בשביל לעבור את הראיון הזה?

 

בראיון טלפוני למשרת שרות לקוחות וטלמרקטינג, לא חשובה מהות השאלה.

העיקר הוא איך את נשמעת בטלפון – האם את חיננית, חייכנית אוהבת לדבר עם אנשים ולתת שרות.

בקיצור, האם היה כיף לדבר איתך?, האם את נהנית מהראיון?

 

עתה, תחשבי שהיית עונה להם בדיוק את מה שהם רוצים לשמוע...

אני מתאימה לתפקיד כי:

1)       אני אוהבת אנשים, אוהבת לתת שרות ולפתור להם את הבעיות מול החברה.

2)       יש לי המון סבלנות ואני לא נלחצת כאשר פונים אלי בצורה לא מכובדת, אני תמיד עונה בנימוס.

3)       יש לי די ניסיון בתחום הנ"ל בפרט, ובעבודה עם אנשים בכלל.

 

 

אך, העיקר הפואנטה היא איך היית אומרת את הדברים האלו?

האם נעים לדבר איתך בטלפון?

האם השיחה קולחת?

האם את חברמנית?

 

אלו הם הדברים החשובים באמת בעבודה עם אנשים.

קצת יותר על התפקיד אני ממליץ לקרוא את המאמר  לחץ ושחיקה בשירות לקוחות.

 

שוב, אני מאחל לך המון המון ה צ ל ח ה ושנה טובה...

 

 

 

 

תדהר צורי,

מחבר הספר "חושבים קריירה"

מנהל התוכן לוח דרושים - VideoJob

 

תגיות: CRM ניהול לקוחות, שרות לקוחות

   תגובות  (0) הוספת תגובה
 
© Copyright 2007. All Rights Reserved. לימודי תעודה מטפלת פיתוח אתרים מפת אתר Designed by scoopsites.net