מאמרים
גיוס עובדים
זכויות עובדים
חיפוש עבודה
חשיבה חיובית
יומנו של מובטל
יזמות
כספים ופיננסים
מבחן גרפולוגי
מנהיגות
מקום עבודה
ניהול עובדים
עבודה בחו"ל
קורות חיים
קריירה
ראיונות עבודה
תורה פרנסה ויהדות
פרסום
   לרתום את העובדים להצלחת דף פייסבוק
לחץ להגדלה
העובדים הם חלק בלתי נפרד מהפעילות השיווקית בפייסבוק והם שגרירי העסק הטובים ביותר. עם זאת, פעמים רבות עסקים מתעלמים מהכוח השיווקי שיש לעובדים שלהם ומכוונים את הפעילות השיווקית החוצה, אל קהל הלקוחות הפוטנציאלי ושוכחים בדרך את הנציגים החזקים של העסק.

מאת: שירה דרורי
פורסם: 01/01/01 00:00

 

לרתום את העובדים להצלחת דף פייסבוק
 

העובדים הם חלק בלתי נפרד מהפעילות השיווקית בפייסבוק והם שגרירי העסק הטובים ביותר. עם זאת, פעמים רבות עסקים מתעלמים מהכוח השיווקי שיש לעובדים שלהם ומכוונים את הפעילות השיווקית החוצה, אל קהל הלקוחות הפוטנציאלי ושוכחים בדרך את הנציגים החזקים של העסק, עובדי החברה. אז זה הזמן לשנות גישה ולהבין שלעובדים שלכם יש חשיבות רבה להצלחה של כל פעילות שיווקית ברשת. גם אם אין להם את הידע השיווקי שנדרש לתפעול דף הפייסבוק, הרי שיש להם תרומה במקומות אחרים ולא פחות חשובים: הם יכולים להפיץ את הבשורה אצל חבריהם, להיות שותפים לפעילות ולחזק את המוניטין של עסק כפי שהוא נתפש בדף, לענות על שאלות הציבור ולהגיב על פוסטים של אוהדים, לחשוב על רעיונות שעולים רק אצל מי שחיים ונושמים את העסק מבפנים ולשדרג את הנוכחות האינטרנטית של העסק. כיצד תוכלו להניע את העובדים כך שיהיו שותפים להישגים של העסק ברשת החברתית בגדולה בעולם? לפניכם מספר טיפים להנעה.

 תפוצה כוללתהעבירו את המסר
 שתפו את כל העובדים בקיום דף הפייסבוק. בחברות רבות העובדים הם האחרונים שיודעים שיש לחברה דף ברשת זו, היות ואנשי השיווק דילגו עליהם בחשיפת הדף והפצת הבשורה. הזמינו את העובדים לעשות "LIKE" ולהצטרף לדף באמצעות תפוצת מייל מסודרת עם בקשה לשתף גם את חבריהם בנושא, כך שהשמועה תפרוש כנפיים מעבר לגבולות החברה.

 ערבו מומחים מטעם החברה
 הידע טמון אצל העובדים ובדפי פייסבוק רבים יש פעמים רבות צורך במענה אנושי מקצועי לשאלות ותגובות האוהדים. השתמשו בידע, בהיכרות ובנאמנות העובדים, ומנו אנשי קשר מתוך הארגון למתן מענה הולם בדף החברה. תוכלו לתת את הכבוד לעובדים מצטיינים ובכך לחזק ולפרגן להם. לשם הכוונה והדרכת העובדים תוכלו להיעזר בהנחיות של אנשי מקצוע כמו מומחי שיווק בפייסבוק. בנוסף, תוכלו להציג בפני האוהדים את "נבחרת" אנשי הקשר שמטפלים בפניות שלהם או לערוך 'ספיישלים' דוגמת: הרופאה עונה לשאלות על הסרת שיער בדף הפייסבוק של מרפאות פרופורציה, או יועץ לימודים שמחלק עצות הכנה לפסיכומטרי בדף הפייסבוק של יורם לימודים או של מכון להכוונה מקצועית.

העלו תכנים מאחורי הקלעים של הארגון
תתפלאו, אבל אוהדים רבים מתעניינים מאוד מה קורה במשרדי החברה וחשיפת העובדים בפני קהל הלקוחות יכולה להעצים את הקשר והחיבור של הלקוחות לחברה. תוכלו להעלות פינה קבועה, כל פעם עם עובד אחר שמוסר טיפ סטייל אם מדובר ברשת אופנה או טיפ על ביטוח אם מדובר בחברת ביטוח וכדומה.

יוזמה - תחרות פנים ארגונית
לעתים יש צורך להמריץ את העובדים בהשתתפות ובמינוף של דף הפייסבוק וגם להביא באמצעותם לקוחות פוטנציאלים. כך למשל, תוכלו לערוך תחרות שבה מי שיצרף הכי הרבה אוהדים לדף יזכה במתנה מפנקת מטעם החברה. כל אוהד שמצטרף לדף צריך לכתוב בתגובות לפוסט שעוסק בתחרות מי העובד שהביא אותו ובסוף השבוע או החודש, תספרו את מניין המצטרפים שהביאו העובדים המקושרים ביותר והזוכה או הזוכים ייהנו מהטבה מיוחדת ממקום עבודתם. בדרך זו גם תגדילו את כמות האוהדים של הדף וגם את המעורבות של העובדים בפעילות הדף בפייסבוק

   תגובות  (0) הוספת תגובה
 
© Copyright 2007. All Rights Reserved. לימודי תעודה מטפלת פיתוח אתרים מפת אתר Designed by scoopsites.net